Home - FAQ - Search - Memberlist - Usergroups - Register - Profile - Log in to check your private messages - Log in
 
Cooper 35

 
Post new topic   Reply to topic    mini club zagreb Forum Index -> Mini
View previous topic :: View next topic  
Author Message
issigonis
Mini Owner


Joined: 20 Feb 2010
Age: 45

Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe)
Posts: 1536
Location: Novi Zagreb-Zagreb

PostPosted: Sat Jul 20, 2013 3:18 pm    Post subject: Cooper 35 Reply with quote

Mini Cooper 35th Anniversary



Godine 1996. slavilo se 35 godina Mini Coopera. buduči su to bile sjajne godine za miniće,svakih par mjeseci našel se razlog za izbacivanje nekog posebnog modela. mnogi od tih modela bili su "obogačeni" sa dve-tri naljepnice,zvučnim imenom i metalik bojom posebno smučkane u laboratoriju profesora Baltazara
isključivo za taj određeni model.

neki su bili rađeni za određeno tržište,pa su gotovo nepoznati u drugom djelu evrope i obratno.

jedan od modela koji se svakako ističe i nije jedan u nizu LE-a bil je Rover Mini Cooper 35. Baziran na klasičnom Roverovom Mini Cooper modelu iz '96,zadnji od SPi-a standardnoj je izvedbi imal i standardni motor 1275 ccm sa 64 bhp. pojavil se u svibnju 1996,točnije 14. svibnja.

ono po čemu se model ,osim po 400 GBP višoj cijeni od standardnog Cooper modela (točnije 8195 GBP) najviše istical bila je prekrasna Almond Green (HAK - BLVC1212) boja sa dodatkom Diamond White (NMN - BLVC655) krova.

nakon RSP modela i Cooper 35 došel je sa retrovizorima i proširenjima u boji karoserije. po bokovima išla je bijela linija sa naljepnicama (nesvakidašnjeg oblika,zanimljivog izgleda) "Mini Cooper 1961-1996 Anniversary Edition" natpisom,ista je takva naljepnica bila i na zadnjoj haubi. prednji su dio krasila dodatne 4 lampe (2 duga i 2 svjetla za maglu)

unutrašnjost je bila u klasi Bentleya ili Aston Martina... Porcelain Green sjedala i obloge od fine kože sa Cooper logom,ručka mjenjača i volan obučen u istu boju kože sa "Anniversary" oznakom i "drvena" ploča kokpita sa urama u kojima su bili krem ciferplati.

kotači su bili klasični Minilite od 12" ali ofarbani posebno za ovu ediciju u prekrasnu crno/sivu nijansu,ili kak su to u Roveru označili- Gunmetal grey sa poliranim rubom.

Izrađeno je kak i priliči pravom LE-u samo 200 komada od kojih je 5 primjeraka odmah isporučeno u John Cooper Garages gdje su dorađeni po "S" specifikacijama. Takav model koji je prerađen ili kak se naziva- John Cooper S specification Cooper 35 ili češče Mini Cooper 35th Anniversary JCG Si Conversion razvijal je čak 86 hp. vizualno se najlakše razlikoval po dodatnim bijelim crtama na prednjoj haubi napravljene u stilu Coopera iz '60tih koje su išle skroz do prednje šajbe,poneki i po Webasto krovu(vrlo mali broj kupaca odlučil se za tu opciju). Mogao se t naručit i Mota Lita volan također obučen u Porcelain Green kožu, a osvjetljenje zadnje tablice po naruđbi u JCG mogao je biti isporučen u boji auta.JCG mijenjala je i bijelu boju u drugu nijansu.

razlika JCG prerade u odnosu na Rover Cooper:

86bhp S conversion sa uljnim kilerom.
Almond green ventildekl.
John Cooper šipka za ulje.
Koni sport amortizeri.

prefarbani krov u novu nijansu bijele(snowberry white umjesto Diamond White).

nadodane crte na prednju haubu ali skroz do šoferšajbe,također u nijansi snowberry white.

prozirni prednji i bočni žmigavci.
aluminijske ručice itd (u kasnijim modelima sa potpisom JC)
drvene ukrasne lajsne na vratima sa unutarnje strane.
John Cooper ukrasna lajsna na unutarnjem dijelu praga.
John Cooper polirani čepovi felgi.
John Cooper poklopci ventila na felgama.
crvena unutrašnjost na Cooper znakovima na prednjoj i zadnjoj haubi.
Si oznaka na zadnjoj haubi

100 komada izvezeno je u Japan,99 ih je ostalo u Britaniji dok je jedan potpuno novi izvezen u Nizozemsku.

Cooper 35 za Japan prodaval se i u crvenoj boji sa fiksnim zadnjim bočnim šajbama (zbog njihove dodatne opreme-klima uređaja) te je imal manje zanimljive felge-Minilite 12" ali u običnoj srebrnoj boji. interier je također bil kožni sa specifikacijama kao kod klasičnog Rover Cooper-a za '95 .broj tih modela izvezenih,odnosno rađenih za japansko tržište nije točno definiran,mada se sa automatik modelom barata brojkom od cca 1500 komada.

"normalan" Cooper 35...










kolko je zanimljiv bil Cooper 35 dobro je opisal jedan bivši vlasnik:really miss that car, that combination of the 2.7 ration gearbox (pre 97MY) and the john cooper garages s spec means huge fun!

Japanac...




JCG Si Conversion...





bil je to ujedno i zadnji mini (sa dobro poznatim blokom serije A)prije pojave detaljno izmjenjenog MPi modela koji če se raditi zadnje 3 godine proizvodnje minija. zanimljivo je i to da su promjene napravljene na motorima od 1997. bile dostatne da se osigura izrada minića do 2003. godine,međutim odlična ekonomska politika engleza i preuzimanje Rovera od strane BMWa učinili su svoje...
_________________
trt mrt smrt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    mini club zagreb Forum Index -> Mini All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group