Home - FAQ - Search - Memberlist - Usergroups - Register - Profile - Log in to check your private messages - Log in
 
Mini SPECIAL i 1100S-1978/1979
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    mini club zagreb Forum Index -> Mini
View previous topic :: View next topic  
Author Message
issigonis
Mini Owner


Joined: 20 Feb 2010
Age: 41

Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe)
Posts: 1536
Location: Novi Zagreb-Zagreb

PostPosted: Mon Oct 18, 2010 5:47 pm    Post subject: Mini SPECIAL i 1100S-1978/1979 Reply with quote

prvi mini speciali pojavili su se jos u mk1 izvedbama,medu ostalim i Mini Cooper koji je zbog protivljenja John Coopera da stavi puni naziv special,jednostavno nazvan S,sto se kasnije kod neupucenih novinara cesto krivo pretvara u SPORT(a da niti neznaju da je Cooper Sport nastao pred sam kraj života minija).Osim toga u "obicnim" izvedbama pojavio se sredinom 70tih i mini 1000 special LE(o kojem sam nedavno slozio malo informacija).
Britanski mini special-mini 1100 S
Mini Special koji je na ovim podrucjima najucestaliji i za kojeg velika vecina ljudi i zna je nastao 1979 godine.medutim i tu se prica račva na dva dijela...Bilo je to povodom 20 godina proizvodnje minija,dakle 1979 godine(mada se prvi modeli izbacuju krajem 1978,konkretno i u Zagrebu imamo jedan primjerak iz 7Cool.bio je baziran na standardnoj MK4 karoseriji sa motorom koji je najpoznatiji bio u modelu Clubman 1100(1098 ccm i 47-49 ks).u kolovozu te 79te izgledal je svemirski u odnosu na standardne minije.mogao se kupiti u DVIJE boje.metalik srebrna sa crnim vinil krovom ili metalik roza sa svijetlo bež krovom,naljepnicama u dnu karoserije koje su se protezale pd prednjeg blatobrana do zadnjeg blatobrana,5X10 alu felgama obuven u dunlop sp 165-70-10 gume.auto je bio ukrasen mat crnim brisacima,mat crnim retrovizorima,dodatnim bocnim žmigavcima(sa modela clubman sa kojeg su dosli i štosštange/tzv kockasti/),MK4 zadnjim lampama,a na mat crnoj maski u ljevom kutu kao i na zadnjoj haubi krasio ga je znak SPECIAL.unutrasnjost je dobila novi "sportski volan" i novi presvuceni kokpit sa 3 ure iz modela 1275 gt.kao dodatak bila je tu i centralna konzola sa radio aparatom,mono zvucnikom,satom i upaljacem te se lukzuz vidio i na novoj kugli mjenjaca i podesivim "tartan check" sicevima i metalik šajbama.na blatobranima su se nalazila plasticna crna prosirenja kasnije poznata kao "specialova" mada su ih poceli stavljat jos u ranim 70tima na modele Inno Cooper 1300...
Cifrom od 3300 GBP nudila se limitirana serija od 2500 komada,ali je na kraju brojka stala na 5100 proizvedenih MINI 1100S


medutim taj je model puno rijedi (osobno sam vidio svega 5-6 komada i to u GB na IMM-u prije par godina) nego belgijski model koji se cak i uvozio u ex Yu pa je time bio i zastupljeniji.

mini Special-bila je oznaka za belgijsku varijantu tog modela koja se radila u belgijskoj Austin Roverovoj tvornici u seneffeu (vidi stari prilog) i to od 1977-1981 godine.napravljeno je 73 753 komada(od kojih su 2 bila i u mome vlasnistvu,a zbog novog 79te smo i doma prestali sa minicima na dugo vremena,al to je vec za drugu temu),te suprotno misljenju mnogih i nije tako rijetki model.
za razliku od engleskog 1100S nisu imali naljepnice na karoseriji kao niti centralnu konzolu sa radiom.imali su iskljucivo crni vinilni krov i dolazili u metalik bojama(najcesce crvena,zelena i bijela),obicne celicne felge bile su ukrasene specialovim plasticnim radkapama a matice kotaca imale su pokrov od crnih plasticnih cepova.
_________________
trt mrt smrt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
issigonis
Mini Owner


Joined: 20 Feb 2010
Age: 41

Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe)
Posts: 1536
Location: Novi Zagreb-Zagreb

PostPosted: Mon Oct 18, 2010 5:56 pm    Post subject: Reply with quote

u unutrasnjost bili su sicevi od crnog barsunastog materijala,stakla su bilaa tonirana u smeđu boju.za razliku od britanskih modela belgijski su imali kromirane retrovizore i kromanu lajsnu umjesto plasticnih prosirenja.rezervar od 34 l kao i visebrzinski brisaci nalazili su se na MK4 stupu volana(na kojoj je bazi i bio cijeli special).

postoji i vrlo mala serija minija 1100 special napravljena iskljucivo za francusko trziste nazvana PRINTEMPS iz 1979 godine.imala je kokpit obucen u drvo,drvenu rucicu mjenjaca,kozom presvuceni volan iz Austin Allegra(sa dvije precke) te tartan uzorak na sicevima.dvije naljepnice u obliku linija koje se sire na zadnjem kraju auta i znakom P,plasticne radkape i natpis PRINTEMPS na maski.
_________________
trt mrt smrt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
issigonis
Mini Owner


Joined: 20 Feb 2010
Age: 41

Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe)
Posts: 1536
Location: Novi Zagreb-Zagreb

PostPosted: Mon Oct 18, 2010 6:01 pm    Post subject: Reply with quote

britanski MINI 1100 S


_________________
trt mrt smrt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
issigonis
Mini Owner


Joined: 20 Feb 2010
Age: 41

Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe)
Posts: 1536
Location: Novi Zagreb-Zagreb

PostPosted: Mon Oct 18, 2010 6:06 pm    Post subject: Reply with quote


pokraj "Arsena",takoder speciala,stoji special iz 1978 godine(svijetliji mini)

_________________
trt mrt smrt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
issigonis
Mini Owner


Joined: 20 Feb 2010
Age: 41

Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe)
Posts: 1536
Location: Novi Zagreb-Zagreb

PostPosted: Mon Oct 18, 2010 6:20 pm    Post subject: Reply with quote

obratite paznju i na farove i rozete(samo kod belgijanca,ovo su dva GB modela) koji su nekakav miks Inno-GB stila




_________________
trt mrt smrt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
issigonis
Mini Owner


Joined: 20 Feb 2010
Age: 41

Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe)
Posts: 1536
Location: Novi Zagreb-Zagreb

PostPosted: Mon Oct 18, 2010 6:28 pm    Post subject: Reply with quote

malo modifikacija....




neznam koliko ima smisla stavljati "desetak tisuca" slika modela koji se moze vidjeti i u zivo mada neznam za puno skroz originalnih primjeraka(ili nema vinila,il su prelakiran u boje od drugih modela),ali u grubo su jos uvijek "na hrpi"...
_________________
trt mrt smrt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
issigonis
Mini Owner


Joined: 20 Feb 2010
Age: 41

Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe)
Posts: 1536
Location: Novi Zagreb-Zagreb

PostPosted: Mon Oct 18, 2010 6:39 pm    Post subject: Reply with quote


ovaj gore ima i orginalne dunlopice

_________________
trt mrt smrt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
issigonis
Mini Owner


Joined: 20 Feb 2010
Age: 41

Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe)
Posts: 1536
Location: Novi Zagreb-Zagreb

PostPosted: Mon Oct 18, 2010 6:49 pm    Post subject: Reply with quote




_________________
trt mrt smrt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
issigonis
Mini Owner


Joined: 20 Feb 2010
Age: 41

Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe)
Posts: 1536
Location: Novi Zagreb-Zagreb

PostPosted: Mon Oct 18, 2010 7:14 pm    Post subject: Reply with quote

i za kraj malo tehnikalija:
1098 ccm,provrtxhod 64.85x83.72, 47-49 ks kod 5250 o/min,su hs4,komp.8.5:1,4xtromle,145x10(gGB 165-70-10),645 kg,

i jedan belgijanac...as farovima i rozetama koje imaju "lufta"...

_________________
trt mrt smrt


Last edited by issigonis on Mon Oct 18, 2010 7:24 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
issigonis
Mini Owner


Joined: 20 Feb 2010
Age: 41

Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe)
Posts: 1536
Location: Novi Zagreb-Zagreb

PostPosted: Mon Oct 18, 2010 7:22 pm    Post subject: Reply with quote


belgijanac(1977-1981)


_________________
trt mrt smrt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
kowalski
Mini Owner


Joined: 05 Sep 2007
Age: 35

Mini: 1100 Special '79.
Posts: 124
Location: slavonija

PostPosted: Mon Oct 18, 2010 8:47 pm    Post subject: Reply with quote

jel postoji konkretan razlog zašto su belgijski specijali limarijski najlošiji (gori od njih su samo roverovi modeli sa početka devedesetih), ili mi se to slučajno poklopilo već kod dva primjerka (srećom pa na ovom trećem nije)?
_________________
zgodan ti je auto; a znaš šta, takvog istog, samo Coopera hiljadutristo sam ja vozio '79 na reliju....
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
issigonis
Mini Owner


Joined: 20 Feb 2010
Age: 41

Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe)
Posts: 1536
Location: Novi Zagreb-Zagreb

PostPosted: Mon Oct 18, 2010 9:26 pm    Post subject: Reply with quote

kowalski wrote:
jel postoji konkretan razlog zašto su belgijski specijali limarijski najlošiji (gori od njih su samo roverovi modeli sa početka devedesetih), ili mi se to slučajno poklopilo već kod dva primjerka (srećom pa na ovom trećem nije)?


postoji.zato ak si kupil aute stare 762 godine od 47 vlasnika(malo karikiram,ali nikaj zlonamjerno,bez uvrede *HI* ).neznam na osnovu cega imas takav stav.ako je iz osobnog iskistva ok tak ti se potrefilo.onda mogu napisati i ovo(ali da napomenem da sam inace osim inna veliki ljubitelj mk3 minija koji su i sacinjavali 60% mog voznog parka)ja sam od svoja 23 minija imao 2 speciala,1. ocajno trul,ja sam bil 4. vlasnik.drugi bez grama hrde(uvezen iz njemacke),orginal boja iznutra,odlican.ta teorija o minijima sa pocetka devedesetih moze vrijedit da je lim losije kvalitete,ali opet moj red hot je 88,uvoz iz italije u pulu pa zagreb.nikad limaren,bez trunke hrde ili naznaka da bi bilo nekaj truljavo(do 2007 kad sam ga u garazu stavil).kad sam ga 2007 isel farbat,nigdje ni grama.moj drugi mini je isto uvoz iz italije i prilicno je loš.gledajuci specijale od 1997 na ovamo,filipov arsen je ok za svojih 30,nekad od pegule-mrak,moj plavi-odlican,mogao bi ti nabrajat jos...isto znam za dosta losih,ali nikaj bolji nisu ni mnogi mk3,mk4 koje sam imao i vidio. zaborave svi da je 80% mk3,mk4 minija limareno i krpano pa zgledaju ok.cital sam na stranim forumima o tim temama i u vecini slucajeva je zakljucak da ljudi malo preuvelicavaju i pretjeruju(naglasavam u vecini),kao sto su otkrili i da sira guma oko sajbe na MPI modelima pojacava hrdanje oko prozora a ne losiji lim.u belgiji u istoj tvornici su radili do 76te innocenti coopere a vrijedi misljenje da su imali lim koji je po kvaliteti uz bok mk1/mk2.moze biti da je lim sa godinom proizvodnje bolji ili losiji,ali mislim da je presudni faktor PODNEBLJE i ODRZAVANJE auta (npr u dalmaciji su limarijski najkvalitezniji auti u HR,nema soli,vlage,snjega)vjerujem da si imal priliku kupiti novog specijala(ili minija sa pocetka 90tih) i da si ga garaziral ili imal u blažem podneblju,nebi imal takvih problema sa limom.na žalost na forumu su se vodili besmisleni razgovori vezani za i uz lim gdje su ego i emocije(uvijek netko ima favorita kojeg brani do smrti bilo mk1 ili mk6) stavljani ispred zdravog razuma.volio bi da malo prorostas po forumima i vjerujem da bi malo izmjenil misljenje.pozdrav!!!opet napominjem nisam neki preveliki ljubitelj kasnijih modela ali nevolim generaliziranje i beskompromisne zakljucke Drinks or Beer ovdije sam iznio svoje misljenje i ne tvrdim da sam u pravu,ali imam nesto literature i znanja(a iskustvo mi kaze da bi se ta tema mogla na forumu opet razvuci do besmislica i je..nja) Drinks or Beer
a i sam si dal odgovor na kraju upita...srecom!!!
_________________
trt mrt smrt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
issigonis
Mini Owner


Joined: 20 Feb 2010
Age: 41

Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe)
Posts: 1536
Location: Novi Zagreb-Zagreb

PostPosted: Mon Oct 18, 2010 9:56 pm    Post subject: Reply with quote

no da se vratimo na "provjereno"...



_________________
trt mrt smrt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
issigonis
Mini Owner


Joined: 20 Feb 2010
Age: 41

Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe)
Posts: 1536
Location: Novi Zagreb-Zagreb

PostPosted: Mon Oct 18, 2010 10:04 pm    Post subject: Reply with quote





nekaj drukciji modeli za uvijek "posebno" (u ovom slucaju njemacko) tržište(felge,znak na haubi,boje,crni retrovizori,interijer....)

_________________
trt mrt smrt


Last edited by issigonis on Mon Oct 18, 2010 10:12 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
issigonis
Mini Owner


Joined: 20 Feb 2010
Age: 41

Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe)
Posts: 1536
Location: Novi Zagreb-Zagreb

PostPosted: Mon Oct 18, 2010 10:11 pm    Post subject: Reply with quote


i opet jedan "normalnjak" iz belgije...sa malim promjenama za francusko tržište(npr.retrovizori,lakirani krov mjesto vinila,maskam bez oznake special,znak na haubi...)

_________________
trt mrt smrt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    mini club zagreb Forum Index -> Mini All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group