View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Rookie
Joined: 02 Nov 2010 Age: 49
Mini: '81 special / cooper Posts: 13 Location: ZG
|
Posted: Tue Nov 02, 2010 9:58 pm Post subject: perlica |
|
|
E, sad ovako,
nakon što sam se, recimo, predstavio u rubrici novi èlanovi, ovdje bih rado predstavio svog Minija (to jest boljepolovièinog ) te zamolio za vašu pomoæ u ureðenju istoga...
Mini je '81. godina, i koliko mogu vidjeti iz originalnih njemaèkih dokumenata radi se o modelu 'special', izvorno neke tamno smeðe boje. Do 1991. bio je kod 1. vlasnika i u originalnom stanju. Od 1991. - 1994. bio je kod 2. vlasnika kod kojega je poèela transformacija u ovo što je postao do danas.
Taj drugi vlasnik je preuredio kompletan interijer - ukljuèujuæi Recaro sjedala, armaturu sa satovima iz MG-a, debele smeðe tepihe sa kožnim obrubom, te presvukao svaki komadiæ (osim krova) u bež brušenu kožu. Da dobro ste proèitali, ne alkantaru nego baš kožu! Taj vlasnik je stavio i felge, proširenja, disk koènice sa servom. Iz tog razdoblja imam i razne raèune, sve skupa cca 25.000 DM!
Treæi vlasnik je kupio auto 1994 i odmah ga odjavio, zamislivši ga kao projekt. Iako od '94 praktièki nije vožen, do 2005 ugradio je twin carb 1275 motor, polakirao ga u zelenu flip-flop boju i montirao Yokosice A008.
2005 ga je dopremio u Hrvatsku zajedno sa ostatkom svoje kolekcije. Buduæi da sam do sada veæ otkupio od njega neke aute, bilo je pitanje trenutka kada æe i Mini doæi na red. Vjerojatno bi to bilo i ranije, ali je èovjek bio malo 'neozbiljan' s cijenom. Do sada.
Evo par slikica kako je izgledao dok smo dogovarali kupovinu...
_________________ koji mi je bog ovo trebalo !? |
|
Back to top |
|
|
Rookie
Joined: 02 Nov 2010 Age: 49
Mini: '81 special / cooper Posts: 13 Location: ZG
|
Posted: Tue Nov 02, 2010 10:42 pm Post subject: perlica |
|
|
a ovako izgleda nakon što je dovezen doma i prvi puta nakon 15-tak godina opran:
Nakon veæ i površnog pregleda jasno je da je auto zreo za dobro 'osvježenje'.
Mehanika se èini solidna ali zapuštena. Motor djeluje zdravo (osim vizualno - fuj!), ali pušta ulje, teško pali i zalijeva se. Koènice rade, ali pitanje je u kakvom su stanju lajtunzi, gumice...ostalo ni ne mogu procijeniti jer se s obzirom na to kako radi motor ne mogu ni provozati. Ono što se može osjetiti 'na ruku' izgleda ok.
Interijer je na žalost stradao od stajanja - nekad sigurno prekrasna koža je zmazana, flekava, raspukla na mjestima, podni tepisi su istrulili na par mjesta (ili ih je miš pojeo), oplate vrata s izvitoperene od vlage...
Karoserija, lak, krom, èak i struja djeluju zadovoljavajuæe i bez potrebe za ozbiljnijim zahvatima...
Buduæi da trenutno nemam prostora i vremena za ureðenje Minija onako kako bih želio, a èak nemam ni colni alat molio bih 'starije' èlanove foruma da me malo upute kome i gdje da se obratim za pomoæ oko ureðenja malenoga.
Inaèe, doma sam 5 min od mirogojske
Hvala!!! _________________ koji mi je bog ovo trebalo !? |
|
Back to top |
|
|
skipper_zg Mini Owner
Joined: 09 Dec 2008 Age: 42
Mini: custom 998 Posts: 458 Location: Zagreb
|
Posted: Wed Nov 03, 2010 1:02 pm Post subject: |
|
|
super ti je mini.... daj napiši koliko je koštao ako nije tajna _________________ Svaki dan isti dejaVu |
|
Back to top |
|
|
gregor.tm Mini Owner
Joined: 08 Jun 2007 Age: 51
Mini: MK1 traveller 66, mini turbo, ženin mini ;-), Elf, Spity,... Posts: 998 Location: Maribor SLO
|
Posted: Wed Nov 03, 2010 2:35 pm Post subject: |
|
|
simpatièan miniè!
hvala na predstavljanju.
izgleda jako dobra osnova, pogotovo zanimljiva glava motora.
hrabro u oživljavanje! _________________ www.miniforum.si |
|
Back to top |
|
|
Rookie
Joined: 02 Nov 2010 Age: 49
Mini: '81 special / cooper Posts: 13 Location: ZG
|
Posted: Wed Nov 03, 2010 5:23 pm Post subject: |
|
|
Skipper - cijena je bila u kombinaciji tako da nije gotovina bila u igri, ali priznao sam ga pod cca 7.000. Znam da nije malo ali nisam mogao baš totalno obezvrijediti sva ulaganja kaj je èovjek imao. Uostalom, osim što je oronuo od stajanja, praktièki sve na autu je novo ili vrlo malo voženo. A kao što sam ranije naveo...gospoða se zaljubila na prvi pogled Pa se ti usudi reæi: 'neæu ti kupiti minija'
Gregor - da, veæ sam shvatio da je to 'the' glava sa onim šarafima I da, pitanje za tebe, ali i za sve druge koji bi to mogli znati - prodavatelj mi je tvrdio da je to neka posebna edicija motora sa 90 - 95 KS. Koliko god bi to bilo zgodno i s tom snagom bi stvarno bio pravi mali zvrk, nigdje na netu nisam našao podatak za takav motor - najviše 76 KS za 1275 GT. What's the deal? Ima li takav jaèi motor ili mi je èovjek prodavao prièu? _________________ koji mi je bog ovo trebalo !? |
|
Back to top |
|
|
ignore Član MCZ
Joined: 02 Jun 2007 Age: 46
Mini: minor 850 '68, clubman 1000 '72, estate 1000 '80 Posts: 1034 Location: Zagreb
|
Posted: Wed Nov 03, 2010 5:31 pm Post subject: |
|
|
Fora!!! _________________ ?piC gEtriBA i sTrAigHt cUt kLipi ! |
|
Back to top |
|
|
Fakin Mini Owner
Joined: 03 Jun 2007 Age: 45
Mini: 1000 '71, 1000 '76, Cooper S '71 Posts: 2034 Location: Zagreb
|
Posted: Wed Nov 03, 2010 8:38 pm Post subject: |
|
|
Rookie wrote: | Skipper - cijena je bila u kombinaciji tako da nije gotovina bila u igri, ali priznao sam ga pod cca 7.000. Znam da nije malo ali nisam mogao baš totalno obezvrijediti sva ulaganja kaj je èovjek imao. Uostalom, osim što je oronuo od stajanja, praktièki sve na autu je novo ili vrlo malo voženo. A kao što sam ranije naveo...gospoða se zaljubila na prvi pogled Pa se ti usudi reæi: 'neæu ti kupiti minija'
Gregor - da, veæ sam shvatio da je to 'the' glava sa onim šarafima I da, pitanje za tebe, ali i za sve druge koji bi to mogli znati - prodavatelj mi je tvrdio da je to neka posebna edicija motora sa 90 - 95 KS. Koliko god bi to bilo zgodno i s tom snagom bi stvarno bio pravi mali zvrk, nigdje na netu nisam našao podatak za takav motor - najviše 76 KS za 1275 GT. What's the deal? Ima li takav jaèi motor ili mi je èovjek prodavao prièu? |
Turbak nije, stoga prièam ti prièu ...
Najjaèi atmosferski (serijski) je bio S-ov 1275cc a ne GT-ov. _________________
|
|
Back to top |
|
|
gregor.tm Mini Owner
Joined: 08 Jun 2007 Age: 51
Mini: MK1 traveller 66, mini turbo, ženin mini ;-), Elf, Spity,... Posts: 998 Location: Maribor SLO
|
Posted: Thu Nov 04, 2010 8:30 am Post subject: |
|
|
navedene KS su dosta silne.
može se pogledati koja je glava. 11 šarafa ni ne znaèi još da je od S.... ali nikada se nezna. skini poklpac i pogledaj šifru.
pogledaj i blok.....
možda je bilo raðeno na njemu..... ali ako nemaš Rolling road izvješta, barem specifikacije motora.... ili raèune na kojim se vidi šta je raðeno..... onda ti ne preostaje drugo nego raskapanje motora i provjeravanje komponenti..... da bi se utvrdilo iz èega je sastavljen motor. ja bi u svakom sluèaju to napravio, da vidim kako je složen ako su svi timingi podešeni, i nakon toga si siguran šta ima u njemu. _________________ www.miniforum.si |
|
Back to top |
|
|
Rookie
Joined: 02 Nov 2010 Age: 49
Mini: '81 special / cooper Posts: 13 Location: ZG
|
Posted: Thu Nov 04, 2010 11:06 am Post subject: |
|
|
kakav rolling road, pa siroti ne može ni na normalni road
a s obzirom da mi je Mini totalno 'špansko selo' ne želim ga poèeti sam rastavljati jer onda veæ iz iskustva znam kak to završi - nekaj skinem, nekaj strgam, onda popizdim i rastavim sve do najsitnijeg šarafiæa..... pa slijedi totalna restauracija u trajanju oko godinu - dvije i ogromna kolièina vremena, € € € € € €. i živaca
s ovim bih se htio stvarno voziti (to jest bolja polovica), zato sam se vama i obratio za pomoæ kome da ga odvedem na detaljnu procjenu stanja i dogovor oko što bržeg ureðenja u smislu dovoðenja u solidno i 100% ispravno stanje. Pritom mislim na mehaniku i struju, za tapetariju imam svoje stalne majstore.
jer evo, veæ mi vrag nije dao mira, skinuo sam i rastavio sva svjetla i žmigavce, oprao krom špigliæe, ispolirao plastike (leæe), promijenio sve žarulje, oljuštio 3-slojne (!!!) crne folije sa zadnjih stakala, onda sam skužio još 10 stvari koje bih htio promijeniti pa sam poèeo surfati po duæanima s dijelovima......eto, vrag bu me zel, a ne bih si to ovaj put želio!
bar da se pol godine vozimo s ovakvim autom....
ali, budem popodne pogledao broj šasije i ako nije duboko skriven i broj motora i glave pa možete vi znalci zakljuèiti o èemu se radi _________________ koji mi je bog ovo trebalo !? |
|
Back to top |
|
|
gregor.tm Mini Owner
Joined: 08 Jun 2007 Age: 51
Mini: MK1 traveller 66, mini turbo, ženin mini ;-), Elf, Spity,... Posts: 998 Location: Maribor SLO
|
Posted: Thu Nov 04, 2010 11:50 am Post subject: |
|
|
podupirem tvoje razmišljne. prvo ga sredi i poèni sa vožnjom. do tada èe se iskrastilizirati šta mu sve fali in vidiš do koje razine sreðivanja ideš.
po mojoj ocjeni bolje se je voziti sa minijem nego ga rasturiti pa se nekoliko godina nevoziti bez da si ga prije okusio. _________________ www.miniforum.si |
|
Back to top |
|
|
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 46
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Thu Nov 04, 2010 5:56 pm Post subject: |
|
|
svako voli nagurat par konja više...
na ovim je podrucjima najcesci motor sa 11 šarafa od Innocentia(ipak je blizina italije,a i uvoz pocetkom 90tih napravil svoje).
GT je rijetka zverka,a "S"...gotovo nemoguce za naci.
al nije to niti najbitnije za uživanje u Miniæu
_________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
vladimir
Joined: 02 Oct 2009 Age: 50
Mini: mk 3 Posts: 43 Location: beograd
|
Posted: Thu Nov 04, 2010 6:31 pm Post subject: |
|
|
felge su exxxxxxxxxxxxxtraaaaaaaaaaa _________________ i love mini |
|
Back to top |
|
|
mojito minimal Mini Owner
Joined: 27 Feb 2010 Age: 45
Mini: mk 3 terapeut custom,mk3 alan ford mini Posts: 439 Location: dalmacija
|
Posted: Thu Nov 04, 2010 9:40 pm Post subject: |
|
|
ja bi ti preporuèio vlatka (brutalac mu je nick na forumu),stvarno zna znanje,pedantan je i temeljit,a njegovi radovi govore sami za sebe.o miniæima zna puno puuuuno,toplo ti ga preporuèam! _________________ Built,not bought |
|
Back to top |
|
|
Rookie
Joined: 02 Nov 2010 Age: 49
Mini: '81 special / cooper Posts: 13 Location: ZG
|
Posted: Thu Nov 04, 2010 10:38 pm Post subject: |
|
|
Kaaaaj issigonis??
Italija? Nemoj mi vrijeðati Perlicu, za nju se dijelovi nisu skupljali na zmazanim furdama nego za skupe nofce kupovali u finim gospodskim duæanima u steriliziranoj zemlji Njemaèkoj
Da nevjerni Tome meðu vama vide da je ovo stvarno autiæ s dosta povijesti a ne nešto pošarafljeno zbrda-zdola u prvoj garaži, umjesto da legnem veèeras pod auto i prepisujem brojeve motora i glave, nalegao sam na scanner i poskenirao nekoliko dokumenata i raèuna koji mi se èine zanimljivi...
za poèetak, originalni 'Fahrzeug Brief' (farcojg brif ) od auta - vide se dva vlasnika, treæi nije nikad ni upisan jer nije ni vozio ni regao auto nakon '94 - zapravo, ja sam službeno treæi, cool! Isto tako, jasno se vidi i šasija pa bih bio zahvalan kada bi mi netko 'proèitao' sve što je iz nje vidljivo...
onda, originalne upute za upotrebu (malo zgužvane od starosti i vlage ali sve stranice na broju i daju se listati):
pa originalna British Leyland servisna knjižica...
u kojoj lijepo na švapski piše 'Mini Spezial 1100':
I tako, ima toga hrpetina cijela, stavit æu još samo dva -tri - recimo raèun za popravak limarije (valjda je bio u nekom sudaru) na suludih 5.000 DM iz '91:
ili raèun za malo opsežnije radove na mehanici, iz '94 na ništa manje ludih 4.300 DM:
Za kraj, da vidite koliko je taj zadnji vlasnik bio lud, èovjek je 2008, znaèi 3 godine nakon što je minija dovezao u HR, i 14 godina od kad je posljednji put bio registriran, istoga ponovo natovario na šlepu i otputio se u Njemaèku da napravi TÜV (njemaèki tehnièki pregled), zlu ne trebalo! I kaj je najbolje, izgleda da je malac prošao! Jedine zamjerke (koje ne utjeèu na prolaznost) su bile lagano odstupanje u koèenju po stranama i površinska korozija na dijelovima podvozja:
Eto, toliko da vam malo zagolicam maštu
Ono što me naravno muèi je kako je auto koji je pred samo 2 godine prošao na njemaèkom strogom tehnièkom sad takav da praktièki ne može upaliti, a kad upali iza njega nastaje Èernobil, i kako to da na TÜV papirima piše Mini Mk II a on je '81. g, kad je veæ odavno trebao biti Mk IV??
Anyone? _________________ koji mi je bog ovo trebalo !? |
|
Back to top |
|
|
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 46
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Fri Nov 05, 2010 12:16 am Post subject: |
|
|
piše ti da je MK2 jer su u njemackoj minije drugacije oznacavali,odnosno nerjetko je i 90 i neka godina oznacena sa mk2.
a kaj se tice furdi i šarafljenja,mozda je za tvoj auto napravljen specijalni njemacki motor sa 11 šarafa u jednoj isto tak specijalnoj tvornici naravno njemackoj koja je napravila samo jedan motor i odletila u svemir... pa zato svi drugi miniæi imaju obicne inno ili u jaaaaako rijetkim slucajevima "S" motore...
nego sam mozda u krivu ili ti imas tam i neku Matru?mislim da sam vidil njušku? _________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|