Home - FAQ - Search - Memberlist - Usergroups - Register - Profile - Log in to check your private messages - Log in
 
Maleni problemi M&M

 
Post new topic   Reply to topic    mini club zagreb Forum Index -> Problemi
View previous topic :: View next topic  
Author Message
M&M
Mini Owner


Joined: 22 May 2012
Age: 51

Mini: Cooper '96 SPi
Posts: 63
Location: Zagreb, Šalata

PostPosted: Tue May 29, 2012 5:41 pm    Post subject: Maleni problemi M&M Reply with quote

Na Miniu slini ulje, koliko sam juèer skužio mislim da curi ulje s polu osovina na izlazu iz mjenjaèa, koliki je problem to riješiti?
I pitanje imali gdje ovih dana kakvo okupljanje, i gdje, da nam kaoji znanac pogleda malo autiæ, i da preletimo neka pitanja koja nas muèe.

M&M
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
issigonis
Mini Owner


Joined: 20 Feb 2010
Age: 46

Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe)
Posts: 1536
Location: Novi Zagreb-Zagreb

PostPosted: Tue May 29, 2012 9:46 pm    Post subject: Reply with quote

a mogli bi u petak neku klupsku kavurinu organizirat. na žalost dosta èesto miniæi sline na poluosovinama ili šalthebli...jbga,moral budeš kvalitetnije semeringe kupit i zamjenit
_________________
trt mrt smrt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
M&M
Mini Owner


Joined: 22 May 2012
Age: 51

Mini: Cooper '96 SPi
Posts: 63
Location: Zagreb, Šalata

PostPosted: Wed May 30, 2012 6:29 am    Post subject: Reply with quote

Da pretrazio sam po forumu i uvidio u cemu je problem, javite mjesto i vrijeme za petak neku kavu, pa da pokupim informacije iz prve ruke.
M&M
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
M&M
Mini Owner


Joined: 22 May 2012
Age: 51

Mini: Cooper '96 SPi
Posts: 63
Location: Zagreb, Šalata

PostPosted: Tue Jun 05, 2012 8:45 pm    Post subject: Reply with quote

Kad smo uzeli Minia, kumplung je odvajao pri vrhu, zadnjih dana na samom dnu odvja, u èemu bi mogao biti problem, ulje, cilindri, ili nedaj Bože lamela? Što mislite, ili bi ga trebalo malo poštelat?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gregor.tm
Mini Owner


Joined: 08 Jun 2007
Age: 51

Mini: MK1 traveller 66, mini turbo, ženin mini ;-), Elf, Spity,...
Posts: 998
Location: Maribor SLO

PostPosted: Tue Jun 05, 2012 9:11 pm    Post subject: Reply with quote

ako slini ulje, onda je moj savjet da prvo opereš motor i dobro promatraš odakle curi ulje.

nema puno moguènosti.
1. ako je noviji tip menjaèa onda pogledaj semering kod izlaza za polugu. to je najèešèi problem.
2. semering na diferencialu sa obje strane
3. semering na lancu
4. semering na kuplungu
5. ako je 998 motor onda postoji moguènost da je tvrdi i stari dihtung na zadnjoj strani bloka gdje je na ljevoj strani odušak
5. veoma èesto pušta ulje (bez da su toga vlastnici svjestni) na dihtungu od poklopca ventila
6. nekada popuste i dihtunzi izmeðu getribe i bloka
7. ...

kuplung.... koliko km je prošao? pušta li gdje ulje (glavni ili slave cilindar)- mada ako pušta ulje pedala uvjek odvaja na istom nivou sve dok nenestane ulja ... itd.
treba ièi po školskom redosljedu i tražiti grešku. prvo je treba znati dali je verto ili preverto kuplung? kod drugom možeš pokušati naštelovati itd.....
u svakom sluèaju javi ako si našao grešku.
_________________
www.miniforum.si
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
M&M
Mini Owner


Joined: 22 May 2012
Age: 51

Mini: Cooper '96 SPi
Posts: 63
Location: Zagreb, Šalata

PostPosted: Wed Jun 06, 2012 7:32 pm    Post subject: Reply with quote

gregor.tm wrote:
ako slini ulje, onda je moj savjet da prvo opereš motor i dobro promatraš odakle curi ulje.

nema puno moguènosti.
1. ako je noviji tip menjaèa onda pogledaj semering kod izlaza za polugu. to je najèešèi problem.
2. semering na diferencialu sa obje strane
3. semering na lancu
4. semering na kuplungu
5. ako je 998 motor onda postoji moguènost da je tvrdi i stari dihtung na zadnjoj strani bloka gdje je na ljevoj strani odušak
5. veoma èesto pušta ulje (bez da su toga vlastnici svjestni) na dihtungu od poklopca ventila
6. nekada popuste i dihtunzi izmeðu getribe i bloka
7. ...


Otkriveno da pušta na izlazu iz mjenjaèa poluosovine.

gregor.tm wrote:
kuplung.... koliko km je prošao? pušta li gdje ulje (glavni ili slave cilindar)- mada ako pušta ulje pedala uvjek odvaja na istom nivou sve dok nenestane ulja ... itd.
treba ièi po školskom redosljedu i tražiti grešku. prvo je treba znati dali je verto ili preverto kuplung? kod drugom možeš pokušati naštelovati itd.....


102 000 km prešao.Nigdje ne pušta ulje, utvrðeno. E sad koji je kuplung, nemam pojma 1995.g. 1.3i, SPI je motoriæ.

gregor.tm wrote:
u svakom sluèaju javi ako si našao grešku.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fakin
Mini Owner


Joined: 03 Jun 2007
Age: 45

Mini: 1000 '71, 1000 '76, Cooper S '71
Posts: 2034
Location: Zagreb

PostPosted: Wed Jun 06, 2012 9:31 pm    Post subject: Reply with quote

Verto kuplung denifitivno. I on nije skroz otporan na mehanièko raštelavanje.
Pogotovo ako su plunger i short clutch arm pojedeni.
Provjeri dal ti je pedala natopljena uk uljem i mali kuplung cilindriæ dal slini s donje strane.
Možda imaš zrak u sistemu, odzraèi ga.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    mini club zagreb Forum Index -> Problemi All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group