View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
redBeast Mini Owner
Joined: 07 Apr 2008 Age: 38
Mini: Buco Posts: 452
|
Posted: Wed Sep 12, 2012 5:46 pm Post subject: hif38 vs hif44 na 1275 |
|
|
Èitam malo po forumima i razno raznim stranicama kako bi na 1275 mašinama trebali biti hif44 fergazeri, ali navodno su standardno tvornièki stavljali 38-ice.
Kakva su vaša iskustva?
Pitam zato jer mi je riknuo moj hif38 pa sam u potrazi za drugim riješenjem i trenutna odluka je na kupnji novog hif44 meðutim pronaðoh na ebayu jedan 38, navodno repariran, nažalost ne mogu bit ziher da je i kako, za 105 funti s poštarinom pa se premišljam da možda probam na jeftiniji naèim riješit problem. Strah me samo da to ne bude standardni zaj.b kad ideš proæ jeftinije. Uglavnom mislim da æu iæ na novo, ali pitanje s poèetka i dalje stoji pa molim ako je netko imao iskustva da se javi.
hvala _________________ Nekima je za sreću potrebno malo, a meni treba mini! |
|
Back to top |
|
|
Fakin Mini Owner
Joined: 03 Jun 2007 Age: 45
Mini: 1000 '71, 1000 '76, Cooper S '71 Posts: 2034 Location: Zagreb
|
Posted: Thu Sep 13, 2012 8:41 am Post subject: |
|
|
riknuo ti je frgiæ??
Pa šta je puknuo na pola?? _________________
|
|
Back to top |
|
|
redBeast Mini Owner
Joined: 07 Apr 2008 Age: 38
Mini: Buco Posts: 452
|
Posted: Thu Sep 13, 2012 9:49 am Post subject: |
|
|
hm...nije baš pukao na pola, ali zaljeva motor, tj. dva cilindra, a druga dva ništa.
Muèim se s njim veæ dobrih 2 mjeseca pa sam ga sad dao pogledat i rastavit i dijagnoza je da bi se dalo riješit repair kitom...možda. Tako da æu kupit novi, a ovaj probat reparirat...jednog dana.
Nego, jel može na 1275 bilo koji hif ili je preporuka 44? _________________ Nekima je za sreću potrebno malo, a meni treba mini! |
|
Back to top |
|
|
Fakin Mini Owner
Joined: 03 Jun 2007 Age: 45
Mini: 1000 '71, 1000 '76, Cooper S '71 Posts: 2034 Location: Zagreb
|
Posted: Thu Sep 13, 2012 2:22 pm Post subject: |
|
|
èek,èek malo..
Kako može jedan frgiæ uzrokovati da su dva cilindra zalijana a druga dva ne?
Nije li logiènije sumnjati u usisnu granu? ili u recimo glavu motora, ventili da ne zatvaraju dobro pa smjesa ne sagorijeva, pretegnuti ventili? Recimo.
Vidi kakva ti je kompresija svakog cilindra posebno. Sve svjeæice izvaðene kad mjeriš kompresiju. _________________
|
|
Back to top |
|
|
redBeast Mini Owner
Joined: 07 Apr 2008 Age: 38
Mini: Buco Posts: 452
|
Posted: Thu Sep 13, 2012 3:45 pm Post subject: |
|
|
Kompresija je 9.nešto na svima.
Frgiæ je skinut i pregledan zajedno sa granom i ventilima te je sve ostalo ok...tj. dovoljno je ok da još nije problematièno.
U svakom sluèaju i meni je bilo èudno da su 2 previše, a dva premalo zasiæena, ali ne petljam se tamo di ne razumijem u potpunosti problem.
U principu frgiæ je definitivno problem. Sad dal je jedini...vjerojatno nije...nažalost. _________________ Nekima je za sreću potrebno malo, a meni treba mini! |
|
Back to top |
|
|
|