Home - FAQ - Search - Memberlist - Usergroups - Register - Profile - Log in to check your private messages - Log in
 
Turbo Liiiignjaaaa
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 
Post new topic   Reply to topic    mini club zagreb Forum Index -> Garaža
View previous topic :: View next topic  
Author Message
gregor.tm
Mini Owner


Joined: 08 Jun 2007
Age: 51

Mini: MK1 traveller 66, mini turbo, ženin mini ;-), Elf, Spity,...
Posts: 998
Location: Maribor SLO

PostPosted: Wed May 05, 2010 8:26 pm    Post subject: Reply with quote

idealno je pokušati sa SPI rezervoarom kao što kaže Silvo. ja sam ga koristio prošlih nekoliko sezona. pumpa èe za taj motor biti dovoljno jaka.

reci mi kako napravio povratni vod u rezervoar? jedno od pravila je da je lajtung za dovod manji fi od odvoda. to znaèi ako je za benzin iz rezervoara 6mm, onda je iz regulatora u rezervoar 8mm. èak i metro je to imao u originalu.
mada taj promjer cijevi nebi smeo da bude uzrok tvog problema. ali ipak je bitno da cijev u rezervoar je napravljena tako da se benz sljeva bez da gura benzin u rezervoaru. idealno je ala SPI, MPI verzija.... ili ti da napraviš, da višak benzina teèe iz vrha rezervoara...

pumpa: ako nisi siguran u svoju..... istu kao metro je koristila npr. opel calibra itd. to je klasièna Bosch pumpa. možeš je uzeti od veèin injection autiju. ja ih imam dvije na rezervi.... ali bok te pitaj u kojoj gajbi, kutiji, potkrovlju.....
_________________
www.miniforum.si
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lilihip
Mini Owner


Joined: 21 May 2007
Age: 44

Mini: 1964 Morris 850
Posts: 2157
Location: Zagreb

PostPosted: Wed May 05, 2010 11:14 pm    Post subject: Reply with quote

a da to probate ako pomogne? rezervoar od AM stoji na polici tako da ga slobodno uzmite i probajte..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Brutalac
Mini Owner


Joined: 21 May 2007
Age: 44

Mini: Ljubo Custom 12'75, GT/XE
Posts: 2172
Location: Novi Zagreb

PostPosted: Thu May 06, 2010 7:31 am    Post subject: Reply with quote

Provukli smo novi lajtung za dovod goriva od 8mm a za povrat je ostao stari dovod od 6mm...
Na rezervoaru smo povrat spojili na odusak i izbusili rupu na vratu rezervoara odmah ispod cepa za novi odusak...
I ova pumpa koju sam skinuo sa Metroa je Bosch pumpa tako da izgleda ni to nije problem...uostalom da ona ne valja bilo bi premalo benzina a ne previse...
Regulator nam treba da ga zamijenimo i vidimo dal ce to rijesiti sve probleme...
_________________
Might have 16 valves but still a mini!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
bobo
Mini Owner


Joined: 03 Dec 2007
Age: 41

Mini: MK3 u dijelovima
Posts: 364
Location: Zagreb, Maksimir

PostPosted: Thu May 06, 2010 7:50 am    Post subject: Reply with quote

Evo malo teorije za koju mislim da nije na odmet uzeti u obzir..

Pumpa ne daje konstantan tlak i protok veè ima svoju karakteristiku..
Na kojem tlaku æe raditi ovisi o cjevovodu, tj. karakteristici cjevovoda.
Sjecište tih dviju krivulja se naziva radna toèka pumpe, te pumpa tada radi s nekim tlakom i nekim protokom..
Mislim da je stvar mnogo jasnija kada se promotri slijedeæi grafikon..



E sad, vrlo bitno za shvatiti je slijedeæe.. poveæavanjem otpora u cjevovodu (npr. smanjenjem ili poveæanjem fi cijevi kao što kaže Gregor) karakteristika cjevovoda se mijenja te se radna toèka pomiæe prema lijevo ili desno što rezultira promjenom tlaka u sustavu i što je još bitnije protoka.

Regulator pritiska služi upravo tome da održava radnu toèku u granicama za koje je sustav projektiran, a ako je on neispravan stvar naprosto neæe funkcionirati..
Ako je karakteristika pumpe totalno van skale onoga što vama treba onda regulator pritiska niti ne može obaviti svoju funkciju kako spada

Druga stvar koju je jako bitno da se shvati je ta da tlak ovisi o promjeru cijevi.. Ne možete se držati preporuèenog tlaka u cjevovodu ako niste prvotno ugradili cjevovod preporuèenog promjera..

Znam da ovo izlaganje nije pridonjelo rješavanju problema zato što i dalje ne znate da li su problemi u pumpi, regulatoru ili cjevovodu ali se nadam da æe barem malo pridonjeti smanjenju iterativnog postupka balansiranja sustava..


Last edited by bobo on Thu May 06, 2010 8:09 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
tonci



Joined: 02 May 2010
Age: 44


Posts: 7

PostPosted: Thu May 06, 2010 8:00 am    Post subject: Reply with quote

Prva stvar ako zelite voziti turbo Facetovu pumpu zaboravite. Ako cete pumpati std. tlak turbine (7 psi) ta pumpa vec ima premali tlak, a da ne pricam o vecim tlakovima turbine.
Drugo (opet ponavljam sta je Gregor vec rekao *THIS* ) promijeni dovodno crijevo goriva sa povratnim (znaci da povrat u tank bude 8mm) i rijesi pošteni ulaz u tank za povrat goriva. Odušak na tanku je premaili za tu funkciju i stvara restrikciju na povratu goriva. Nabavite precizniji manometar tako da znate sta se stvarno dogadja.
Trece ta prica da niste ''palili'' turbo ti bas ne drzi vodu. Turbo tlak stvara progresivno,a taj motor mozda ima puni tlak na 3500 rpm, ali sigurno ranije pocinje stvarati pozitivan tlak.
Back to top
View user's profile Send private message
Brutalac
Mini Owner


Joined: 21 May 2007
Age: 44

Mini: Ljubo Custom 12'75, GT/XE
Posts: 2172
Location: Novi Zagreb

PostPosted: Thu May 06, 2010 8:30 am    Post subject: Reply with quote

tonci wrote:
Prva stvar ako zelite voziti turbo Facetovu pumpu zaboravite. Ako cete pumpati std. tlak turbine (7 psi) ta pumpa vec ima premali tlak, a da ne pricam o vecim tlakovima turbine.

Ok...sad si samo potvrdio ono sto ja govorim od pocetka...
tonci wrote:
Drugo (opet ponavljam sta je Gregor vec rekao *THIS* ) promijeni dovodno crijevo goriva sa povratnim (znaci da povrat u tank bude 8mm) i rijesi pošteni ulaz u tank za povrat goriva. Odušak na tanku je premaili za tu funkciju i stvara restrikciju na povratu goriva. Nabavite precizniji manometar tako da znate sta se stvarno dogadja.

Promjer cijevi sam preuzeo po preporuci sa TMF...nisam skuzio da je povrat veci od dovoda...Unknown
tonci wrote:
Trece ta prica da niste ''palili'' turbo ti bas ne drzi vodu. Turbo tlak stvara progresivno,a taj motor mozda ima puni tlak na 3500 rpm, ali sigurno ranije pocinje stvarati pozitivan tlak.

I mislim na puni tlak... Embarassed
_________________
Might have 16 valves but still a mini!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gregor.tm
Mini Owner


Joined: 08 Jun 2007
Age: 51

Mini: MK1 traveller 66, mini turbo, ženin mini ;-), Elf, Spity,...
Posts: 998
Location: Maribor SLO

PostPosted: Thu May 06, 2010 9:36 am    Post subject: Reply with quote

pitanje:
nije mi jasno šta znaèi da ti benzin preljeva?
_________________
www.miniforum.si
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kramer
Mini Owner


Joined: 03 Jun 2007
Age: 45

Mini: Mk3 1969, Special Mk4 1979, Cooper Sport Mk7 2000
Posts: 679
Location: Zagreb

PostPosted: Thu May 06, 2010 9:11 pm    Post subject: Reply with quote

Ja èud danas da lignja FUÆÆÆÆÆÆKAAAAAA po gradu Very Happy Very Happy Very Happy Laughing Laughing Laughing Laughing
_________________
Oni su mali, ali su veliki, mislim nisu vise mali ali su dovoljno veliki da ne budu mali *FOCUS*
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
KREŠŠO



Joined: 15 Feb 2009
Age: 40


Posts: 252
Location: REMIZA

PostPosted: Thu May 06, 2010 9:30 pm    Post subject: Reply with quote

mora PSSSIKTAAAATI .a ne FUUUUUÆKAAATIII Drinks or Beer
kaj bu mo *F1* *F1* se stali
_________________
KREŠ/METAL
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lilihip
Mini Owner


Joined: 21 May 2007
Age: 44

Mini: 1964 Morris 850
Posts: 2157
Location: Zagreb

PostPosted: Thu May 06, 2010 10:50 pm    Post subject: Reply with quote

sikæe po šalati o da!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ubik909



Joined: 04 Feb 2010
Age: 41

Mini: ... not yet ...
Posts: 37
Location: ... Šalata / Zagreb ...

PostPosted: Fri May 07, 2010 2:52 pm    Post subject: Reply with quote

Brutalac wrote:
tonci wrote:
Prva stvar ako zelite voziti turbo Facetovu pumpu zaboravite. Ako cete pumpati std. tlak turbine (7 psi) ta pumpa vec ima premali tlak, a da ne pricam o vecim tlakovima turbine.

Ok...sad si samo potvrdio ono sto ja govorim od pocetka...
tonci wrote:
Drugo (opet ponavljam sta je Gregor vec rekao *THIS* ) promijeni dovodno crijevo goriva sa povratnim (znaci da povrat u tank bude 8mm) i rijesi pošteni ulaz u tank za povrat goriva. Odušak na tanku je premaili za tu funkciju i stvara restrikciju na povratu goriva. Nabavite precizniji manometar tako da znate sta se stvarno dogadja.

Promjer cijevi sam preuzeo po preporuci sa TMF...nisam skuzio da je povrat veci od dovoda...Unknown
tonci wrote:
Trece ta prica da niste ''palili'' turbo ti bas ne drzi vodu. Turbo tlak stvara progresivno,a taj motor mozda ima puni tlak na 3500 rpm, ali sigurno ranije pocinje stvarati pozitivan tlak.

:



... i ja mislim da je Èrevo predebelo ! BLUM
Back to top
View user's profile Send private message
gregor.tm
Mini Owner


Joined: 08 Jun 2007
Age: 51

Mini: MK1 traveller 66, mini turbo, ženin mini ;-), Elf, Spity,...
Posts: 998
Location: Maribor SLO

PostPosted: Fri May 07, 2010 3:23 pm    Post subject: Reply with quote

ima kakvih novosti?
_________________
www.miniforum.si
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lilihip
Mini Owner


Joined: 21 May 2007
Age: 44

Mini: 1964 Morris 850
Posts: 2157
Location: Zagreb

PostPosted: Fri May 07, 2010 3:31 pm    Post subject: Reply with quote

juèer se pokrenuo i ne prelijeva, zamjenjeno je crijevo povrata sa crijevom dovoda i sada, bar do 3000rpm (koliko ga silvio maksimalno vrti) ne prelijeva. vjerovatno je pre tanko crijevo povrata bilo ali neka deèki to komentiraju, ja sam samo uživao u vožnjici..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    mini club zagreb Forum Index -> Garaža All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Page 12 of 12

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group