View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gregor.tm Mini Owner
Joined: 08 Jun 2007 Age: 51
Mini: MK1 traveller 66, mini turbo, ženin mini ;-), Elf, Spity,... Posts: 998 Location: Maribor SLO
|
Posted: Wed May 05, 2010 8:26 pm Post subject: |
|
|
idealno je pokušati sa SPI rezervoarom kao što kaže Silvo. ja sam ga koristio prošlih nekoliko sezona. pumpa èe za taj motor biti dovoljno jaka.
reci mi kako napravio povratni vod u rezervoar? jedno od pravila je da je lajtung za dovod manji fi od odvoda. to znaèi ako je za benzin iz rezervoara 6mm, onda je iz regulatora u rezervoar 8mm. èak i metro je to imao u originalu.
mada taj promjer cijevi nebi smeo da bude uzrok tvog problema. ali ipak je bitno da cijev u rezervoar je napravljena tako da se benz sljeva bez da gura benzin u rezervoaru. idealno je ala SPI, MPI verzija.... ili ti da napraviš, da višak benzina teèe iz vrha rezervoara...
pumpa: ako nisi siguran u svoju..... istu kao metro je koristila npr. opel calibra itd. to je klasièna Bosch pumpa. možeš je uzeti od veèin injection autiju. ja ih imam dvije na rezervi.... ali bok te pitaj u kojoj gajbi, kutiji, potkrovlju..... _________________ www.miniforum.si |
|
Back to top |
|
|
Lilihip Mini Owner
Joined: 21 May 2007 Age: 44
Mini: 1964 Morris 850 Posts: 2157 Location: Zagreb
|
Posted: Wed May 05, 2010 11:14 pm Post subject: |
|
|
a da to probate ako pomogne? rezervoar od AM stoji na polici tako da ga slobodno uzmite i probajte.. |
|
Back to top |
|
|
Brutalac Mini Owner
Joined: 21 May 2007 Age: 44
Mini: Ljubo Custom 12'75, GT/XE Posts: 2172 Location: Novi Zagreb
|
Posted: Thu May 06, 2010 7:31 am Post subject: |
|
|
Provukli smo novi lajtung za dovod goriva od 8mm a za povrat je ostao stari dovod od 6mm...
Na rezervoaru smo povrat spojili na odusak i izbusili rupu na vratu rezervoara odmah ispod cepa za novi odusak...
I ova pumpa koju sam skinuo sa Metroa je Bosch pumpa tako da izgleda ni to nije problem...uostalom da ona ne valja bilo bi premalo benzina a ne previse...
Regulator nam treba da ga zamijenimo i vidimo dal ce to rijesiti sve probleme... _________________ Might have 16 valves but still a mini! |
|
Back to top |
|
|
bobo Mini Owner
Joined: 03 Dec 2007 Age: 41
Mini: MK3 u dijelovima Posts: 364 Location: Zagreb, Maksimir
|
Posted: Thu May 06, 2010 7:50 am Post subject: |
|
|
Evo malo teorije za koju mislim da nije na odmet uzeti u obzir..
Pumpa ne daje konstantan tlak i protok veè ima svoju karakteristiku..
Na kojem tlaku æe raditi ovisi o cjevovodu, tj. karakteristici cjevovoda.
Sjecište tih dviju krivulja se naziva radna toèka pumpe, te pumpa tada radi s nekim tlakom i nekim protokom..
Mislim da je stvar mnogo jasnija kada se promotri slijedeæi grafikon..
E sad, vrlo bitno za shvatiti je slijedeæe.. poveæavanjem otpora u cjevovodu (npr. smanjenjem ili poveæanjem fi cijevi kao što kaže Gregor) karakteristika cjevovoda se mijenja te se radna toèka pomiæe prema lijevo ili desno što rezultira promjenom tlaka u sustavu i što je još bitnije protoka.
Regulator pritiska služi upravo tome da održava radnu toèku u granicama za koje je sustav projektiran, a ako je on neispravan stvar naprosto neæe funkcionirati..
Ako je karakteristika pumpe totalno van skale onoga što vama treba onda regulator pritiska niti ne može obaviti svoju funkciju kako spada
Druga stvar koju je jako bitno da se shvati je ta da tlak ovisi o promjeru cijevi.. Ne možete se držati preporuèenog tlaka u cjevovodu ako niste prvotno ugradili cjevovod preporuèenog promjera..
Znam da ovo izlaganje nije pridonjelo rješavanju problema zato što i dalje ne znate da li su problemi u pumpi, regulatoru ili cjevovodu ali se nadam da æe barem malo pridonjeti smanjenju iterativnog postupka balansiranja sustava..
Last edited by bobo on Thu May 06, 2010 8:09 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
tonci
Joined: 02 May 2010 Age: 44
Posts: 7
|
Posted: Thu May 06, 2010 8:00 am Post subject: |
|
|
Prva stvar ako zelite voziti turbo Facetovu pumpu zaboravite. Ako cete pumpati std. tlak turbine (7 psi) ta pumpa vec ima premali tlak, a da ne pricam o vecim tlakovima turbine.
Drugo (opet ponavljam sta je Gregor vec rekao ) promijeni dovodno crijevo goriva sa povratnim (znaci da povrat u tank bude 8mm) i rijesi pošteni ulaz u tank za povrat goriva. Odušak na tanku je premaili za tu funkciju i stvara restrikciju na povratu goriva. Nabavite precizniji manometar tako da znate sta se stvarno dogadja.
Trece ta prica da niste ''palili'' turbo ti bas ne drzi vodu. Turbo tlak stvara progresivno,a taj motor mozda ima puni tlak na 3500 rpm, ali sigurno ranije pocinje stvarati pozitivan tlak. |
|
Back to top |
|
|
Brutalac Mini Owner
Joined: 21 May 2007 Age: 44
Mini: Ljubo Custom 12'75, GT/XE Posts: 2172 Location: Novi Zagreb
|
Posted: Thu May 06, 2010 8:30 am Post subject: |
|
|
tonci wrote: | Prva stvar ako zelite voziti turbo Facetovu pumpu zaboravite. Ako cete pumpati std. tlak turbine (7 psi) ta pumpa vec ima premali tlak, a da ne pricam o vecim tlakovima turbine. |
Ok...sad si samo potvrdio ono sto ja govorim od pocetka...
tonci wrote: | Drugo (opet ponavljam sta je Gregor vec rekao ) promijeni dovodno crijevo goriva sa povratnim (znaci da povrat u tank bude 8mm) i rijesi pošteni ulaz u tank za povrat goriva. Odušak na tanku je premaili za tu funkciju i stvara restrikciju na povratu goriva. Nabavite precizniji manometar tako da znate sta se stvarno dogadja. |
Promjer cijevi sam preuzeo po preporuci sa TMF...nisam skuzio da je povrat veci od dovoda...
tonci wrote: | Trece ta prica da niste ''palili'' turbo ti bas ne drzi vodu. Turbo tlak stvara progresivno,a taj motor mozda ima puni tlak na 3500 rpm, ali sigurno ranije pocinje stvarati pozitivan tlak. |
I mislim na puni tlak... _________________ Might have 16 valves but still a mini! |
|
Back to top |
|
|
gregor.tm Mini Owner
Joined: 08 Jun 2007 Age: 51
Mini: MK1 traveller 66, mini turbo, ženin mini ;-), Elf, Spity,... Posts: 998 Location: Maribor SLO
|
Posted: Thu May 06, 2010 9:36 am Post subject: |
|
|
pitanje:
nije mi jasno šta znaèi da ti benzin preljeva? _________________ www.miniforum.si |
|
Back to top |
|
|
Kramer Mini Owner
Joined: 03 Jun 2007 Age: 45
Mini: Mk3 1969, Special Mk4 1979, Cooper Sport Mk7 2000 Posts: 679 Location: Zagreb
|
Posted: Thu May 06, 2010 9:11 pm Post subject: |
|
|
Ja èud danas da lignja FUÆÆÆÆÆÆKAAAAAA po gradu _________________ Oni su mali, ali su veliki, mislim nisu vise mali ali su dovoljno veliki da ne budu mali |
|
Back to top |
|
|
KREŠŠO
Joined: 15 Feb 2009 Age: 40
Posts: 252 Location: REMIZA
|
Posted: Thu May 06, 2010 9:30 pm Post subject: |
|
|
mora PSSSIKTAAAATI .a ne FUUUUUÆKAAATIII
kaj bu mo se stali _________________ KREŠ/METAL |
|
Back to top |
|
|
Lilihip Mini Owner
Joined: 21 May 2007 Age: 44
Mini: 1964 Morris 850 Posts: 2157 Location: Zagreb
|
Posted: Thu May 06, 2010 10:50 pm Post subject: |
|
|
sikæe po šalati o da!!!!! |
|
Back to top |
|
|
ubik909
Joined: 04 Feb 2010 Age: 41
Mini: ... not yet ... Posts: 37 Location: ... Šalata / Zagreb ...
|
Posted: Fri May 07, 2010 2:52 pm Post subject: |
|
|
Brutalac wrote: | tonci wrote: | Prva stvar ako zelite voziti turbo Facetovu pumpu zaboravite. Ako cete pumpati std. tlak turbine (7 psi) ta pumpa vec ima premali tlak, a da ne pricam o vecim tlakovima turbine. |
Ok...sad si samo potvrdio ono sto ja govorim od pocetka...
tonci wrote: | Drugo (opet ponavljam sta je Gregor vec rekao ) promijeni dovodno crijevo goriva sa povratnim (znaci da povrat u tank bude 8mm) i rijesi pošteni ulaz u tank za povrat goriva. Odušak na tanku je premaili za tu funkciju i stvara restrikciju na povratu goriva. Nabavite precizniji manometar tako da znate sta se stvarno dogadja. |
Promjer cijevi sam preuzeo po preporuci sa TMF...nisam skuzio da je povrat veci od dovoda...
tonci wrote: | Trece ta prica da niste ''palili'' turbo ti bas ne drzi vodu. Turbo tlak stvara progresivno,a taj motor mozda ima puni tlak na 3500 rpm, ali sigurno ranije pocinje stvarati pozitivan tlak. |
: |
... i ja mislim da je Èrevo predebelo ! |
|
Back to top |
|
|
gregor.tm Mini Owner
Joined: 08 Jun 2007 Age: 51
Mini: MK1 traveller 66, mini turbo, ženin mini ;-), Elf, Spity,... Posts: 998 Location: Maribor SLO
|
Posted: Fri May 07, 2010 3:23 pm Post subject: |
|
|
ima kakvih novosti? _________________ www.miniforum.si |
|
Back to top |
|
|
Lilihip Mini Owner
Joined: 21 May 2007 Age: 44
Mini: 1964 Morris 850 Posts: 2157 Location: Zagreb
|
Posted: Fri May 07, 2010 3:31 pm Post subject: |
|
|
juèer se pokrenuo i ne prelijeva, zamjenjeno je crijevo povrata sa crijevom dovoda i sada, bar do 3000rpm (koliko ga silvio maksimalno vrti) ne prelijeva. vjerovatno je pre tanko crijevo povrata bilo ali neka deèki to komentiraju, ja sam samo uživao u vožnjici.. |
|
Back to top |
|
|
|