View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
buba_ze Član MCZ
Joined: 07 Jun 2007
Mini: Mayfair, 1983 Posts: 184 Location: Zenica
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 10:19 pm Post subject: |
|
|
Vozdra narode,
nije nas bilo duze vremena, odmor, pa frka na poslu,... hvala Lilihipu na savjetima,gledacemo da sve prijedloge uvazimo, a u narednih par dana moramo skontati kako utvrditi tip motora i vrstu kvacila- koliko mi kontamo valja skidati motor a nismo sa vremenom najbolji. Valja vidjeti i stanje korpe, lamele,... a ako ce se sve raditi trebalo bi i to mjenjati.
Do kada ovo trebamo utvrditi (rok za dostavljanje spiska dijelova za narudzbu)?
Kada ovo utvrdimo, saljemo narudzbu i novce za dijelove i Presidentu za lajsnu (najlakse je oboje poslati odjednom).
Pozdrav svima, hvala jos jednom na savjetima, ako ko ima sta dodati, savjeti su dobrodosli _________________ BubaZE team vozilice:
Fijakeri Victoria 1903 i 1906, slavonska kola 1957, fijaker custom made 2007, VW buba 1971, VW T2 1971, Mini 1983... |
|
Back to top |
|
|
Brutalac Mini Owner
Joined: 21 May 2007 Age: 44
Mini: Ljubo Custom 12'75, GT/XE Posts: 2172 Location: Novi Zagreb
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 10:32 pm Post subject: |
|
|
Najbolje bi ti bilo da sve lijepo pofotkas i pokazes fotke...odmah se dokuce detalji oko mashine i kiplunga i ostalih stvari... _________________ Might have 16 valves but still a mini! |
|
Back to top |
|
|
Lilihip Mini Owner
Joined: 21 May 2007 Age: 44
Mini: 1964 Morris 850 Posts: 2157 Location: Zagreb
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 1:36 am Post subject: |
|
|
kao to brutalac kae ne bi bilo loe da pofotka detaljnije pa æemo i vie vidjeti. jo nisam poèeo sastavljati naruðbu ali svakako æu objaviti ovdje na forumu kada pokrenem naruðbu. |
|
Back to top |
|
|
buba_ze Član MCZ
Joined: 07 Jun 2007
Mini: Mayfair, 1983 Posts: 184 Location: Zenica
|
Posted: Mon Sep 10, 2007 7:22 pm Post subject: |
|
|
Vazi. slikamo pa postamo,
hvala _________________ BubaZE team vozilice:
Fijakeri Victoria 1903 i 1906, slavonska kola 1957, fijaker custom made 2007, VW buba 1971, VW T2 1971, Mini 1983... |
|
Back to top |
|
|
Brutalac Mini Owner
Joined: 21 May 2007 Age: 44
Mini: Ljubo Custom 12'75, GT/XE Posts: 2172 Location: Novi Zagreb
|
Posted: Mon Sep 10, 2007 7:24 pm Post subject: |
|
|
Jedno pitanjce...zasto govoris cijelo vrijeme u prvom licu mnozine???MI? _________________ Might have 16 valves but still a mini! |
|
Back to top |
|
|
buba_ze Član MCZ
Joined: 07 Jun 2007
Mini: Mayfair, 1983 Posts: 184 Location: Zenica
|
Posted: Tue Sep 11, 2007 12:03 pm Post subject: |
|
|
BubaZe tim se sastoji od vise clanova (4), Mini voza ljepsa polovina , a i ja se nekada ogrebem, sve sto se radi , od restauracija, sredjivanja,.... radi se zajedno, valja se jednom predstaviti malo bolje.
vozdra _________________ BubaZE team vozilice:
Fijakeri Victoria 1903 i 1906, slavonska kola 1957, fijaker custom made 2007, VW buba 1971, VW T2 1971, Mini 1983... |
|
Back to top |
|
|
buba_ze Član MCZ
Joined: 07 Jun 2007
Mini: Mayfair, 1983 Posts: 184 Location: Zenica
|
Posted: Wed Sep 12, 2007 9:00 pm Post subject: |
|
|
Lilihip wrote: |
ovako, motor u tvom miniju je 1275 A serija a koliko mi se èini ima A+ boèni dekl (kuèite zamanjaka lijevo od bloka i getribe) to znaèi da ima verto type kuplung. ovaj "slave" kuplung cilindar je totalna kemija tako da èe morati kupiti novi. treba ti ovaj model: http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=32997 ...
...
to je sve sa pretpostavkom da ima verto type kuplung ali koliko mi se èini stavio si 1275 A motor na getribu i kuplung od 998 A+ motora. odmah ti moram reæi da ovaj dekl zamanjaka koji ima na motoru je za 998 motore stoga nema na sebi oduak. trebati èe ili nabaviti dekl za 1275 motor ili probuiti rupu za oduak i napraviti dvije rupe za vijke kako bi smontirao oduak koji je potreban 1275 motorima.
poalio si se da ti je tvrd kuplung, zaista ne znam dali je razlog tome ovaj nepravilan kuplung cilindar ili neto u samom kuplungu. ponovno, ako ima verto type kuplung onda ne bi bilo loe promijeniti koaru i druka lager....kakva ti je lamela? ovako izgleda A+ (verto type) kuplung:http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=34029 a ovako A kuplung http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=35406
|
Eh, evo i slika, pa ako mogu biti ita od koristi, pomagajte da razrijeimo dilemu, mi se u ovo puno ne kontamo i svaka je pomoæ dobrodola...
da li po broju motora moemo znati neto vie,
kako da znamo je li verto type kuplung (A+) ili A,
koju koaru, druk lager, lamelu...
Hvala puno svima,
vozdra
hmmm... bilo bi super kada bismo informacije dobili do petka, jer smo nali naèina da poaljemo lovu za dijelove _________________ BubaZE team vozilice:
Fijakeri Victoria 1903 i 1906, slavonska kola 1957, fijaker custom made 2007, VW buba 1971, VW T2 1971, Mini 1983... |
|
Back to top |
|
|
Lilihip Mini Owner
Joined: 21 May 2007 Age: 44
Mini: 1964 Morris 850 Posts: 2157 Location: Zagreb
|
Posted: Thu Sep 13, 2007 12:55 pm Post subject: |
|
|
oke, dobre su fotke ali sam sada na poslu pa ne mogu odgovoriti. javim èim prije! |
|
Back to top |
|
|
Fakin Mini Owner
Joined: 03 Jun 2007 Age: 45
Mini: 1000 '71, 1000 '76, Cooper S '71 Posts: 2034 Location: Zagreb
|
Posted: Thu Sep 13, 2007 1:55 pm Post subject: |
|
|
Jel moe proèitati broj kuèita getribe?
Nalazi se s prednje strane. Izliven je zajedno sa kuèitem. _________________
|
|
Back to top |
|
|
buba_ze Član MCZ
Joined: 07 Jun 2007
Mini: Mayfair, 1983 Posts: 184 Location: Zenica
|
Posted: Sun Sep 16, 2007 10:20 am Post subject: |
|
|
ccc... pa niko nista...
gledali smo, na getribi ima neka plocica, ali nema nikakav broj. _________________ BubaZE team vozilice:
Fijakeri Victoria 1903 i 1906, slavonska kola 1957, fijaker custom made 2007, VW buba 1971, VW T2 1971, Mini 1983... |
|
Back to top |
|
|
Fakin Mini Owner
Joined: 03 Jun 2007 Age: 45
Mini: 1000 '71, 1000 '76, Cooper S '71 Posts: 2034 Location: Zagreb
|
Posted: Sun Sep 16, 2007 3:46 pm Post subject: |
|
|
Sa prednje strane iza filtra za ulje.
Treba biti za preA+ getribe tipa: dva broja pa slovo pa èetiri broja
dok za A+ getribe : tri slova pa èetiri brojke _________________
|
|
Back to top |
|
|
buba_ze Član MCZ
Joined: 07 Jun 2007
Mini: Mayfair, 1983 Posts: 184 Location: Zenica
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 1:39 pm Post subject: |
|
|
vozdra narode,
pogledali smo i saljemo brojeve
A/BZ 4
22G 1832
po ovome i EL Presidentovom objasnjenju (preA+)izgleda da je kuplung stariji tip- kako Lilihip navede A tip. Da li smo u pravu ili ne?
Ako je prica sa ovim zavrsena , da li ostale dijelove ( npr primarni, sekundarni cilindar, lamela,...) moramo traziti isklucivo za ovaj tip kuplunga ili to nije vezano.
U isto vrijeme , da li ovaj tip kuplunga ide uz 1275 ccm motor ili i ovdje moze biti kakvih zezalica.
Molio bih ko se razumije u ovo da nam razrijesi dileme da mozemo pristupiti narudzbi dijelova.
hvala unaprijed _________________ BubaZE team vozilice:
Fijakeri Victoria 1903 i 1906, slavonska kola 1957, fijaker custom made 2007, VW buba 1971, VW T2 1971, Mini 1983... |
|
Back to top |
|
|
Lilihip Mini Owner
Joined: 21 May 2007 Age: 44
Mini: 1964 Morris 850 Posts: 2157 Location: Zagreb
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 1:22 pm Post subject: |
|
|
malo smo razgovarali BubaZe i ja preko PMa pa æu pasteati bitne dijelove razgovorao ovdje kako bi i drugi mogli pomoæi:
Lilihip:
naèelno mislim da se radi o A seriji 1275 kubika iz Austina 1300 ali da je samo rucica od kuplunga i nosac malog cilindra kuplunga od A+ modela. poslati cu ti linkove i fotke - sve sto ti treba da ti pojasnim stvar. uskoro ti sve javim.
BubaZe:
Hvala puno,
ne kontamo da li je bilo previse preinaka, da li ce biti problem dovesti u regularno stanje. Nakon promjene nosaca motora nemamo problema koje smo imali- ispadanje mjenjaca iz druge( vrlo rijetko se desi sada).
Ono sto se sada desava je da, kada se vozi, pri prelasku iz druge u trecu, ako se doda jace gas motor prati promjenu ali nema ubrzanja-treba neko vrijeme dok mini postepeno ubrza, isto je i sa cetvrtom. Ovo nam se desilo nakon sto nam je prijatelj- stari mehanicar -kada je mijenjao nosace vidjevsi da kvacilo ima premali hod uocio da se cilindar za koji si rekao da je izkemijan" pomjera" sa pritiskom kvacila. Ubacio je pored cilindra, sa strane jedan saraf, dobili smo na dubini kvacila ali mislim da se sada desava na pocetku opisano.
Kvacilo je tvrdo, odmah nakon minimalnog otpustanja hvata, trzne bez ikakve"postepenosti". Kada se vozi u rikverc cuje se nesto ( svakih par sekundi kao da nesto kucka- ne znam bas najbolje objasniti).
"Ostalo" ko fercera. Ovo sam ti napisao samo da pokusam objasniti sta se desava u voznji.
hvala jos jednom, vozdra.
Lilihip:
Hey!
ovaj simptom se deava kada se lamela potroi ali ako kae da je to naglo poèeelo od kada je majstor rihtao kvaèilo onda to skoro sigurno znaèi da je previe rairio potisnu ploèu od lamela i sada èak i kada je kvaèilo skroz puteno lamela ne hvata dobro.
ovako, ono to ti treba je novi pre-verto kuplung cilindar.
original - http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=34089
kopija - http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=34423
I morati èe zamijeniti ruku na poklopcu kvaèila, trenutno ima ovu kratku A+ http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=32619 a treba ti ova dulja za A motore http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=32882.
jo ti predlaem da si kupi gumeni lajtung za kuplung cilindar - http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=34875.
to se rihtanja kvaèila tièe ovako: poklopac zamanjaka u sredini ima jednu osovinu na kojoj se sa vanjske strane nalazi gore spomenuta ruka a sa unutarnje druk leaj. na ovoj vanjskoj strani osovine su dvije matice sa kojima se rihta kuplung. tvornièki razmak izmeðu matice i kuèita bi trebao biti 6mm. ja mislim da su u tvome sluèaju matice previe otputene te da ih treba zategnuti.jako je teko bilo to govoriti kada je dosta toga na kuplungu iskemijano. |
|
Back to top |
|
|
Fakin Mini Owner
Joined: 03 Jun 2007 Age: 45
Mini: 1000 '71, 1000 '76, Cooper S '71 Posts: 2034 Location: Zagreb
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 2:05 pm Post subject: |
|
|
Ispravak
Kod verto tipa kuplunga ( A+ motora), koji je dizajniran da bude samotelajuæi, razmak izmeðu zvona (poklopca zamanjaka) i eir matice treba biti 6mm.
Dok kod pre verta, tela se hod ruèice na zvonu i to:
1. kad kuplung nije stisnut razmak izmeðu ruèice i malog arafiæa na samom zvonu (kada je sve ispravno) treba biti 0.5 mm (bez federa).
2. malo zajeban postupak (Haynes) Otpusti se matica, napumpa se kuplung i zadri stisnut. eir matica se zategne do zvona, pusti se kuplung, eir matica se jo zategne za pola kruga te blokira kontra maticom.
E sad, ovo sve vrijedi ako su sve komponente zdrave; nepotroene: Lamela, koara, ruèica kuplunga, tiftevi od ruèice, hidraulièni dio, plunger na zvonu itd....
Eto tako kae gosn. Haynes !!
Vanjska matica ne igra veliku ulogu kod proklizavanja, ona je samo gornji graniènik da se ne vri preveliki krajnji pritisak na koaru i feder-limove na zamanjaku. U cijeloj prièi najvaniji detalj (kod pre verta) je onaj mali arafiæ na zvonu, mali kuplung cilindar i pogotovo potroenost tifteva na ruèici te ruèice same.
Uh...
_________________
|
|
Back to top |
|
|
Lilihip Mini Owner
Joined: 21 May 2007 Age: 44
Mini: 1964 Morris 850 Posts: 2157 Location: Zagreb
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 4:41 pm Post subject: |
|
|
toèno!
ima pravo Elpre! najjaèi si! |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|