Home - FAQ - Search - Memberlist - Usergroups - Register - Profile - Log in to check your private messages - Log in
 
BubaZE team
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    mini club zagreb Forum Index -> Garaža
View previous topic :: View next topic  
Author Message
buba_ze
Član MCZ


Joined: 07 Jun 2007

Mini: Mayfair, 1983
Posts: 184
Location: Zenica

PostPosted: Sat Sep 08, 2007 10:19 pm    Post subject: Reply with quote

Vozdra narode,

nije nas bilo duze vremena, odmor, pa frka na poslu,... hvala Lilihipu na savjetima,gledacemo da sve prijedloge uvazimo, a u narednih par dana moramo skontati kako utvrditi tip motora i vrstu kvacila- koliko mi kontamo valja skidati motor a nismo sa vremenom najbolji. Valja vidjeti i stanje korpe, lamele,... a ako ce se sve raditi trebalo bi i to mjenjati.
Do kada ovo trebamo utvrditi (rok za dostavljanje spiska dijelova za narudzbu)?
Kada ovo utvrdimo, saljemo narudzbu i novce za dijelove i Presidentu za lajsnu (najlakse je oboje poslati odjednom).

Pozdrav svima, hvala jos jednom na savjetima, ako ko ima sta dodati, savjeti su dobrodosli
_________________
BubaZE team vozilice:
Fijakeri Victoria 1903 i 1906, slavonska kola 1957, fijaker custom made 2007, VW buba 1971, VW T2 1971, Mini 1983...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Brutalac
Mini Owner


Joined: 21 May 2007
Age: 44

Mini: Ljubo Custom 12'75, GT/XE
Posts: 2172
Location: Novi Zagreb

PostPosted: Sat Sep 08, 2007 10:32 pm    Post subject: Reply with quote

Najbolje bi ti bilo da sve lijepo pofotkas i pokazes fotke...odmah se dokuce detalji oko mashine i kiplunga i ostalih stvari...
_________________
Might have 16 valves but still a mini!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lilihip
Mini Owner


Joined: 21 May 2007
Age: 44

Mini: 1964 Morris 850
Posts: 2157
Location: Zagreb

PostPosted: Sun Sep 09, 2007 1:36 am    Post subject: Reply with quote

kao što brutalac kaže ne bi bilo loše da pofotkaš detaljnije pa æemo i više vidjeti. još nisam poèeo sastavljati naruðbu ali svakako æu objaviti ovdje na forumu kada pokrenem naruðbu.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
buba_ze
Član MCZ


Joined: 07 Jun 2007

Mini: Mayfair, 1983
Posts: 184
Location: Zenica

PostPosted: Mon Sep 10, 2007 7:22 pm    Post subject: Reply with quote

Vazi. slikamo pa postamo,
hvala
_________________
BubaZE team vozilice:
Fijakeri Victoria 1903 i 1906, slavonska kola 1957, fijaker custom made 2007, VW buba 1971, VW T2 1971, Mini 1983...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Brutalac
Mini Owner


Joined: 21 May 2007
Age: 44

Mini: Ljubo Custom 12'75, GT/XE
Posts: 2172
Location: Novi Zagreb

PostPosted: Mon Sep 10, 2007 7:24 pm    Post subject: Reply with quote

Jedno pitanjce...zasto govoris cijelo vrijeme u prvom licu mnozine???MI? Pardon
_________________
Might have 16 valves but still a mini!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
buba_ze
Član MCZ


Joined: 07 Jun 2007

Mini: Mayfair, 1983
Posts: 184
Location: Zenica

PostPosted: Tue Sep 11, 2007 12:03 pm    Post subject: Reply with quote

BubaZe tim se sastoji od vise clanova (4), Mini voza ljepsa polovina , a i ja se nekada ogrebem, sve sto se radi , od restauracija, sredjivanja,.... radi se zajedno, valja se jednom predstaviti malo bolje.
vozdra
_________________
BubaZE team vozilice:
Fijakeri Victoria 1903 i 1906, slavonska kola 1957, fijaker custom made 2007, VW buba 1971, VW T2 1971, Mini 1983...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
buba_ze
Član MCZ


Joined: 07 Jun 2007

Mini: Mayfair, 1983
Posts: 184
Location: Zenica

PostPosted: Wed Sep 12, 2007 9:00 pm    Post subject: Reply with quote

Lilihip wrote:


ovako, motor u tvom miniju je 1275 A serija a koliko mi se èini imaš A+ boèni dekl (kuèište zamašnjaka lijevo od bloka i getribe) što znaèi da imaš verto type kuplung. ovaj "slave" kuplung cilindar je totalna kemija tako da èeš morati kupiti novi. treba ti ovaj model: http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=32997 ...

...
to je sve sa pretpostavkom da imaš verto type kuplung ali koliko mi se èini stavio si 1275 A motor na getribu i kuplung od 998 A+ motora. odmah ti moram reæi da ovaj dekl zamašnjaka koji imaš na motoru je za 998 motore stoga nema na sebi odušak. trebati èeš ili nabaviti dekl za 1275 motor ili probušiti rupu za odušak i napraviti dvije rupe za vijke kako bi smontirao odušak koji je potreban 1275 motorima.

požalio si se da ti je tvrd kuplung, zaista ne znam dali je razlog tome ovaj nepravilan kuplung cilindar ili nešto u samom kuplungu. ponovno, ako imaš verto type kuplung onda ne bi bilo loše promijeniti košaru i druka lager....kakva ti je lamela? ovako izgleda A+ (verto type) kuplung:http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=34029 a ovako A kuplung http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=35406



Eh, evo i slika, pa ako mogu biti išta od koristi, pomagajte da razriješimo dilemu, mi se u ovo puno ne kontamo i svaka je pomoæ dobrodošla... Sad

da li po broju motora možemo znati nešto više,
kako da znamo je li verto type kuplung (A+) ili A,
koju košaru, druk lager, lamelu...







Hvala puno svima,
vozdra

hmmm... bilo bi super kada bismo informacije dobili do petka, jer smo našli naèina da pošaljemo lovu za dijelove Rose
_________________
BubaZE team vozilice:
Fijakeri Victoria 1903 i 1906, slavonska kola 1957, fijaker custom made 2007, VW buba 1971, VW T2 1971, Mini 1983...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lilihip
Mini Owner


Joined: 21 May 2007
Age: 44

Mini: 1964 Morris 850
Posts: 2157
Location: Zagreb

PostPosted: Thu Sep 13, 2007 12:55 pm    Post subject: Reply with quote

oke, dobre su fotke ali sam sada na poslu pa ne mogu odgovoriti. javim èim prije!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fakin
Mini Owner


Joined: 03 Jun 2007
Age: 45

Mini: 1000 '71, 1000 '76, Cooper S '71
Posts: 2034
Location: Zagreb

PostPosted: Thu Sep 13, 2007 1:55 pm    Post subject: Reply with quote

Jel možeš proèitati broj kuèišta getribe?
Nalazi se s prednje strane. Izliven je zajedno sa kuèištem.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
buba_ze
Član MCZ


Joined: 07 Jun 2007

Mini: Mayfair, 1983
Posts: 184
Location: Zenica

PostPosted: Sun Sep 16, 2007 10:20 am    Post subject: Reply with quote

ccc... pa niko nista...

gledali smo, na getribi ima neka plocica, ali nema nikakav broj.
_________________
BubaZE team vozilice:
Fijakeri Victoria 1903 i 1906, slavonska kola 1957, fijaker custom made 2007, VW buba 1971, VW T2 1971, Mini 1983...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fakin
Mini Owner


Joined: 03 Jun 2007
Age: 45

Mini: 1000 '71, 1000 '76, Cooper S '71
Posts: 2034
Location: Zagreb

PostPosted: Sun Sep 16, 2007 3:46 pm    Post subject: Reply with quote

Sa prednje strane iza filtra za ulje.

Treba biti za preA+ getribe tipa: dva broja pa slovo pa èetiri broja
dok za A+ getribe : tri slova pa èetiri brojke
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
buba_ze
Član MCZ


Joined: 07 Jun 2007

Mini: Mayfair, 1983
Posts: 184
Location: Zenica

PostPosted: Sat Sep 22, 2007 1:39 pm    Post subject: Reply with quote

vozdra narode,
pogledali smo i saljemo brojeve
A/BZ 4
22G 1832
po ovome i EL Presidentovom objasnjenju (preA+)izgleda da je kuplung stariji tip- kako Lilihip navede A tip. Da li smo u pravu ili ne?

Ako je prica sa ovim zavrsena , da li ostale dijelove ( npr primarni, sekundarni cilindar, lamela,...) moramo traziti isklucivo za ovaj tip kuplunga ili to nije vezano.
U isto vrijeme , da li ovaj tip kuplunga ide uz 1275 ccm motor ili i ovdje moze biti kakvih zezalica.
Molio bih ko se razumije u ovo da nam razrijesi dileme da mozemo pristupiti narudzbi dijelova.
hvala unaprijed
_________________
BubaZE team vozilice:
Fijakeri Victoria 1903 i 1906, slavonska kola 1957, fijaker custom made 2007, VW buba 1971, VW T2 1971, Mini 1983...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lilihip
Mini Owner


Joined: 21 May 2007
Age: 44

Mini: 1964 Morris 850
Posts: 2157
Location: Zagreb

PostPosted: Wed Sep 26, 2007 1:22 pm    Post subject: Reply with quote

malo smo razgovarali BubaZe i ja preko PMa pa æu pasteati bitne dijelove razgovorao ovdje kako bi i drugi mogli pomoæi:


Lilihip:

naèelno mislim da se radi o A seriji 1275 kubika iz Austina 1300 ali da je samo rucica od kuplunga i nosac malog cilindra kuplunga od A+ modela. poslati cu ti linkove i fotke - sve sto ti treba da ti pojasnim stvar. uskoro ti sve javim.


BubaZe:

Hvala puno,
ne kontamo da li je bilo previse preinaka, da li ce biti problem dovesti u regularno stanje. Nakon promjene nosaca motora nemamo problema koje smo imali- ispadanje mjenjaca iz druge( vrlo rijetko se desi sada).

Ono sto se sada desava je da, kada se vozi, pri prelasku iz druge u trecu, ako se doda jace gas motor prati promjenu ali nema ubrzanja-treba neko vrijeme dok mini postepeno ubrza, isto je i sa cetvrtom. Ovo nam se desilo nakon sto nam je prijatelj- stari mehanicar -kada je mijenjao nosace vidjevsi da kvacilo ima premali hod uocio da se cilindar za koji si rekao da je izkemijan" pomjera" sa pritiskom kvacila. Ubacio je pored cilindra, sa strane jedan saraf, dobili smo na dubini kvacila ali mislim da se sada desava na pocetku opisano.
Kvacilo je tvrdo, odmah nakon minimalnog otpustanja hvata, trzne bez ikakve"postepenosti". Kada se vozi u rikverc cuje se nesto ( svakih par sekundi kao da nesto kucka- ne znam bas najbolje objasniti).

"Ostalo" ko fercera. Ovo sam ti napisao samo da pokusam objasniti sta se desava u voznji.
hvala jos jednom, vozdra.


Lilihip:

Hey!

ovaj simptom se dešava kada se lamela potroši ali ako kažeš da je to naglo poèeelo od kada je majstor rihtao kvaèilo onda to skoro sigurno znaèi da je previše raširio potisnu ploèu od lamela i sada èak i kada je kvaèilo skroz pušteno lamela ne hvata dobro.

ovako, ono što ti treba je novi pre-verto kuplung cilindar.
original - http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=34089
kopija - http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=34423

I morati èeš zamijeniti ruku na poklopcu kvaèila, trenutno imaš ovu kratku A+ http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=32619 a treba ti ova dulja za A motore http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=32882.
još ti predlažem da si kupiš gumeni lajtung za kuplung cilindar - http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=34875.

što se rihtanja kvaèila tièe ovako: poklopac zamašnjaka u sredini ima jednu osovinu na kojoj se sa vanjske strane nalazi gore spomenuta ruka a sa unutarnje druk ležaj. na ovoj vanjskoj strani osovine su dvije matice sa kojima se rihta kuplung. tvornièki razmak izmeðu matice i kuèišta bi trebao biti 6mm. ja mislim da su u tvome sluèaju matice previše otpuštene te da ih treba zategnuti.jako je teško bilo što govoriti kada je dosta toga na kuplungu iskemijano.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fakin
Mini Owner


Joined: 03 Jun 2007
Age: 45

Mini: 1000 '71, 1000 '76, Cooper S '71
Posts: 2034
Location: Zagreb

PostPosted: Wed Sep 26, 2007 2:05 pm    Post subject: Reply with quote

Ispravak
Kod verto tipa kuplunga ( A+ motora), koji je dizajniran da bude samoštelajuæi, razmak izmeðu zvona (poklopca zamašnjaka) i šešir matice treba biti 6mm.
Dok kod pre verta, štela se hod ruèice na zvonu i to:
1. kad kuplung nije stisnut razmak izmeðu ruèice i malog šarafiæa na samom zvonu (kada je sve ispravno) treba biti 0.5 mm (bez federa).
2. malo zajeban postupak (Haynes) Otpusti se matica, napumpa se kuplung i zadrži stisnut. Šešir matica se zategne do zvona, pusti se kuplung, šešir matica se još zategne za pola kruga te blokira kontra maticom.
E sad, ovo sve vrijedi ako su sve komponente zdrave; nepotrošene: Lamela, košara, rušèica kuplunga, štiftevi od ruèice, hidraulièni dio, plunger na zvonu itd....
Eto tako kaže gosn. Haynes !! *READ*

Vanjska matica ne igra veliku ulogu kod proklizavanja, ona je samo gornji graniènik da se ne vrši preveliki krajnji pritisak na košaru i feder-limove na zamašnjaku. U cijeloj prièi najvažniji detalj (kod pre verta) je onaj mali šarafiæ na zvonu, mali kuplung cilindar i pogotovo potrošenost štifteva na ruèici te ruèice same.

Uh...




Confused *BOAST*
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lilihip
Mini Owner


Joined: 21 May 2007
Age: 44

Mini: 1964 Morris 850
Posts: 2157
Location: Zagreb

PostPosted: Wed Sep 26, 2007 4:41 pm    Post subject: Reply with quote

toèno!

imaš pravo Elpre! najjaèi si! BB
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    mini club zagreb Forum Index -> Garaža All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 2 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group